So what? Im still a rockstar!

I fredags var jag ledig från nattjobbet, kvällen spenderades med mamma...dvs Vin och bakning, mysigt:)
Vi bakade lussebullar med mandelmassa o kanel kräm i och pepparkaksmuffins med ädelost i..muumms!!




Kort taget hos farmor i söndags, så vackert :)

Lillen var trött

Cute :)

Min fina julbordsdukning jag gjorde på jobbet idag.



I morse tog jag 08.00 bussen in till stan och tränade innan jobbet.
Sedan blev det en sval dusch och raka vägen in i bastun..skööönt!!
Fixade lite inför julbordet på jobbet idag, har puttsat 78000 vinglas, bestick och vikt oändligt med fina servetter.
Efter jobbet tog jag 15.20 bussen in till stan för att träna igen, duktiga jag:D
När klockan var 17.45 var jag ombytt och klar för att möta upp Emma på stan, vi gick ner till Barista för en mysig fika!:)

Nu är det Titanic på tvn, tänkte kika men jag tror jag ska lägga mig tidigare istället..så kanske man orkar upp 06.15 imorgon och åka med mamma in till stan för att vara duktig och köra morgonpass..känns bättre på nå vis..
Dessutom har jag köpt ett par nya jeans, super fina..men även supertajta..haha!

Igårkväll var det Dee som jag träffade för kvällsfika, 1891 fick det bli då:)
Imorgon blir det eventuellt en sväng in till birsta för lite julhandel med Henrik.
Har inte köpt några julklappar ännu..men det är snabbt gjort..vet ju redan vad som ska inhandlas.



Nu ska jag borsta tänderna och duna ner mig i kudden så jag får snooza lite imorgon.
Sleeep tight everyone♥





Be careful what you wish for cause you just might get it

Kommentarer
Postat av: Humli

Super mysigt ikväll smulismul:)

2008-12-16 @ 23:16:50
Postat av: Frank!

men gööö va bullarna ser goa ut;P



2008-12-17 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0