day in day out..

Jobb jobb jobb..
Jobbade över idag..till kl 18.
Efter det åkte jag och Dee in till stan för att ta en mysig fika på 1891, Chaite o latte fick det bli!
Pratade om allt mellan himmel och jord..fast mest massa finurliga saker;P
Efter det bar det av hem..i slassssken Usch!!
När jag kom hem var jag kall och blöt så det blev en låång varm dusch!
Imorgon hoppar lilla sandra ur sängen kl 06.20...åker med mammsen in till stan för att träna!
När jag tränat klart så ska jag åka och jobba till kl 15.00...Men det blir ingen lång vila för då är det bara att åka hem, duscha och göra sig klar för att jobba igen..natt! buhu.
Sen så ska jag såklart upp tidigt igen dagen efter för att jobba..ZzzzZ.
Fredag jobbas det dag..lördag natt. Söndag ska jag lägga mig i koma.

Jag höll förresten på att försova mig i måndags, jag drömde att jag lärde någon att snooza så jag snoozade i sömnen kanske 10 gånger..men jag vaknade som tur va i sista sekunden. Då var det bara att slänga på sig kläderna och rusa till bussen...blomman kanske känner igen sig? ;P
Men..jag kom i tid iaf..pjo!


Igår var det Dh..lika great som alltid och tar slut så snabbt:)
Nu får man hålla ut till nästa tisdag igen, jooobigt! Men man ska ju inte få för mycket av det goda för då blir det inte lika gott...så tror jag!



Tänkte ni skulle få se bilder också på hotellet vi kommer på i sharm el sheikh :)





Nu ska jag duna ner mig i kudden, Godnatt:)





Kommentarer
Postat av: frank!

ja vill åxå följa meeeed!!!!! ja kan åka i din väska?:P hahahahahah! klockrent

2008-12-05 @ 18:06:33
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0