Ååh en paooooloo!

Nä nu har jag ångrat mig blomman du får inte åka..buhuuuu!
Isåfall får du inreda ett smulanrum:D

Blomman


Nu sitter jag och försöker förstå mig på massa installationer som måste göras efter att datorn omformaterats..och jag fattar ingenting!
Jag är oförskämt okunnig på sånt här! Jag bara klickar next next next ja tills det tillsist står slutför.
..och gör man så så är det oftast något som inte blir rätt.
Jag och bagarberit har iaf börjat ställt in siktet mot vemdalen, de blir nog majs de!! :)
Och hurru du Frank..vad ska jag göra för att lyckas övertala dig till att följa med..man kan inte vara hemma över nyår..har du inte förstått de?..du kommer sakna mig så fruktansvärt på tolvslaget;)

Åååå jag är förresten super förkyld och tycker så himla synd om mig själv!
Men jag har ställt in mig på att trolla mig frisk tills imorgon när jag slår upp ögonen..och då blir jag nog de:)

Dom senaste nätterna har jag jobbat mycket..har vart helt utslagen idag..somnade på soffan förut.
Ska bli skönt att få vara ledig några dagar nu till nyår å allt weii:)
Kanske man skulle ta sig tid å åka in till stan och göra av med lite pengar..de förtjänar jag nu tycker ja, ska försöka hitta en nyårsblåsa och inhandla lite goda nödvändigheter på bolaget..eller man får väl ta de som finns kvar nu efter att alla shoppat sitt till nyår. De är bra att jag alltid är ute i god tid:)

Imorgon kan det hända att det blir roliga aktiviteter på dagen..sen blir det träning!



Jag och lillen på julafton




Kommentarer
Postat av: FranK!

nääää! ja tänker strejka! näää, själv tänker ja dra täcket över hövve på nyårsafton! en aning less:P buuuhuuu, ja som nästan alltid firat tolv slaget med dig smulan:'(

2008-12-29 @ 15:04:57
URL: http://sandadeee.blogg.se/
Postat av: frank igen!

guuu va söt maria var:)

2008-12-29 @ 15:06:04
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-29 @ 15:07:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0