Last request

Hallå hallå hallå!! :)
Den här dagen började väldigt bra, vaknade av att Dee ringde och att solen sken på mig genom fönstret!!
Käkade frukost framför tvn gjorde jag och sedan tog ja en promenad, lite blåsigt men mest skönt var det!
Imorgon ska jag träffa Dee och Maria på stan för fikamys och lite planering för födelsebarnet!!
Blir galen på msn..sen dom började med den nya så kan jag inte logga in..surt sa räven!! väldigt irriterande!!
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan joina mig på en till promenad, är så himla rastlös så jag klättrar på väggarna snart!!...tror hon kommer nu!
Later..



Hej igen:)
Mamma gick med på att ta en till promenad till..fast då var det lika kallare ute men de var ju sällskap iaf och man blir ju ändå varm efter tag!:)
Nu sitter jag och väntar på att Desperate houswifes ska börja som jag tänkt på hela veckan ;D
Later..



Back..
Desperate housewifes slutade alldeles för fort som vanligt..vill bara se alla avsnitt på en gång!! :P
Kom precis ur duschen nu..skönt med en dusch..är så himla frusen!
Nu ska jag gå och skruva upp värmen i sovrummet och lägga mig framför en film!
Imorn när väckarklockan ringer så är de prommis innan Dee kommer!
Goood naajt änd slip tajt!!

Paolo Nutini - Last request...himla härlig låt :)


Tjingeling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0