It´s raining men..

Näää de gjorde de ju inte men det regnade iaf.
Var ute på promenad med mamma idag, fick nästan slääpa henne med ut på den bara för att det regnade lite...men det var ju så lite så det var ju bara skönt..men de tyckte inte hon! När vi gått ett varv så gick hon hem och jag gick ett till varv medans jag hade blomman i örat som sällskap! Kände mig så duktig ;P
När jag kom hem var jag dyngsur men va gjorde de jag skulle ju ändå duscha :)
Jag och blomman kom iaf överens om att vi skulle träffas klockan 20:00 på Helex imorn och träna, ska bli kult kult!!
På förmiddan imorn så tänkte jag ta en långpromenad till pappsen och prova kläderna jag beställt, hoppas dom blir bra!!
Nu är förresten stugan bokad i vemdalen till nyår också..KUUUL :D
I fredags fick jag tråkigt och började städa och knäppte kort på allt möjligt, de blev så fint :)

Nu ska jag lägga mig i soffan som jag förtjänar och kolla klart på filmen som går på 3:an...Också kom polly



Natti natti♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0