Happy birthday


Tjoho!!
Helgen är nu över och Mattans överraskningsfest var jätte jätte jätte lyckad!! ;D
Fredagen började med att vi for och kidnappade Mattan kl 15...Ktschh..första cidern var öppnad!
Efter förfesten när Matilda börjar bli lagomt rolig så åker ögonbindeln på igen och vår hemliga chafför skjutsar oss till hamnen där vi leder henne på båten Medvind, men Matilda fattar fortfarande ingenting. När trubaduren på båten började spela så frågar Matilda: "Är vi på Svenssons eller"..men nix de var ju inte!
När båten börjar åka får matilda ta av sig ögonbildeln..hon blev PAFF!! :D
Båtturen var jätte mysig, efter vi ätit av buffén och njuter av nån jätte good cider som ja glömt bort va de var för nån så kommer den andra överraskningen, tårtan som jag lämnade in till köket när vi ledde in matilda på båten!
Matildas ansiktsuttryck var oslagbar när hon får se sig själv på tårtan haha :D
Efter vi smarrat på tårtan så går vi ut på inglasade däck och sätter och och dricker gott, efter ett tag så kommer servitören med en bricka full med öl som nån bjudit på..då hade vi en hemlig beundrare också haha ;D
Klockan 21.30 så kom vi iland igen, då gick vi bort till stadshuset och tog stämpel och sedan fick vi skjuts upp så vi kunde förfesta ett tag till innan vi åkte ner igen runt 23.30. Kvällen slutade väldigt sent och var heeelt lyckad!!!

Dagen efter är det lördag och jag vaknar klockan 10.00 på Emmas soffa med feeeet huvudvärk, MEN hör och häpna..där ligger min kära mobil brevid mig..WEEII jag tappade inte bort den.."Grattis sandra!!" sa blomman :D
Jag låg och tyckte synd om mig själv på Emmas soffa till ungefär kl:15.00 då var jag i stort behov av Coca cola så jag frågar emma om hon ska ha något (Hon ligger i sängen och mår skit hon med) ;P
Sen börjar jag traska iväg till eca esplanad och upptäcker påvägen dit att jag SÅKLART har tappat bort mitt bankomatkort!!! Jäääävla sopa jag är!! ska ja måsta knyta fast allt på mig själv för att inte tappa bort de?!!
Efter jag brunnit av ett tag så ringer Dee och berättar att hon, Olssen och Sara kommer och hämtar om 1 timme för att vi ska hem till Matilda på middag och sen börja kröka igeen!! Craap det hade jag glömt..sprit var det sista jag ville tänka på. Men men..efter den gooda maten hemma hos matilda så började jag må lite bättre..jag skippade vinet till maten dock så jag låg lite efter de andra!
Lyckades iaf komma ihåg att knäppa några kort från båten ändå :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0