Gone with the wind

Ojoj vad det blåser ute, blir en blåsig prommis detta!
Snart fyller ju Mattan år också..vi har ju planerat massa skojjs för henne, kommer bli hur kul som helst..det är bara några saker till som ska fixas!
Nu ska jag kila ut på hurtprommisen och sen äta super sen frukost..ligger lite efter i planeringen haha :P
Later..



Tjoho..
Prommisen gick bra..jag blåste inte bort och gröten smakade bra, dra mig på en tallpinne va nyttigt ;D
Nu har jag tråkigt och är super rastlös, ska lägga mig framför tvn och glo ett tag...
Later...



..Också blev det kvällen!
Lyckades få med mamma ut på en till prommis också!
Finns så lite att göra..blir nog sthlm iaf!
Åker nog imorn runt 14..Men ha de så kult i Sundsvall så länge ;P
Natti natti!

Tjingeling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0