Fall is piles of crunchy leaves

Idag åkte jag och Dee till ikea och kikade lite, tjejen ska ju flytta in till stan nu hon. Måste vara skönt efter att ha bott 2.5 mil ifrån stan förut ;P Om bara 1 vecka så flyttar lillskiten ;)
Efter birsta så åkte vi in till stan och titta lite också innan Sandra skulle börja jobba, hittade inte vad jag letade efter som vanligt :P
Sen gick vi bort till coffee house, Dee käka tonfisksallad och jag drack rabarberte som värmde fint!
Efter de så var det dags för henne att åka till jobbet och jag åkte hem!
Imorn vette tusan vad jag ska hitta på, kanske blir det en långpromenad hem till pappa för att hämta lite saker, eller så tar jag mig in till stan och uträttar lite ärenden. Finns det tid så ska jag prova en soppa också som blomman tipsat mig om med broccoli..I loooove ;D

Vad jag saknar att ha ett gym att gå till nu när hösten är här med sitt mörker, snart är väl slasken här också!
Förut var det så skönt att bara gå till Ego på 10 minuter och gå på nått roligt pass eller på bandet en timme om man var rastlös eller bara kände sig hurtig ;D
Ska kolla om blomman har tid imorn mellan allt pluggande, jobb, stress, träning och slit...stackarn ;P
Idag tog jag och mamma den dagliga promenaden fast de regna..men de duggade bara så de var mest uppfriskande:)
Efter desperate houswifes kl:22.00 så tog jag en kvällsprommis också, men den fick jag ta själv för mamma den veklingen skulle sova,men jag hade iaf Sandra med mig i handsfreen halva biten och på vägen hem så gjorde blomman mig sällskap:)


Jag funderar på att laga middag till mamma och håkan på fredag, va glad dom ska bli :D



image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0