Back in the days

Kom precis att tänka på våran Bacardiperiod..de var tider de haha!!
Hade så jävla roligt varje gång, trotttts de ständigt återkommande bläckorna haha ;D
Borde ta och styra upp en reunion snart...de ska väl inte vara så himla svårt!!

Igår var jag, Sandradee och humli ute...var först på svenssons och sög i oss några cider och öl men där sög de så sedan bar det av till O´learys och där var de skoj!!
Dansade en massa och drack alla möjliga drinkar...gröna.. röda.. you name it haha!
När dom stängde så gick jag och dee för att få i oss nå fyllekäk som vi sedan offrade till en tam rävunge vi hittade vid shell...stackarn ;P
När vi vaknade så gick vi bort till coffeehouse för att käka en sallad...den gjorde susen!!
Har vart lite seg idag ända sen jag kom hem så har inte gjort många knop..skulle ta mig en promenad för att bli till människa igen men de blev så mörkt så fort så de blir en morgonpromenad imorn istället!!



Förra helgen så var jag i Simsjön med några smurfar från Sthlm..var väldigt skoj!!
En massa skratt...en massa öl och pyromaner var det också haha!
Får snart ta och styra upp något igen..en favorit i repris..kanske min tur att ta mig söderut.
Dagen efter ska vi inte ens tala om...usch va dåligt jag mådde!!






Skulle föresten baka muffins för första gången i mitt liv häromdagen...utan recept också...gick ju sådär de!!
 Efter 4 minuter i ugnen...
 2 minuter senare...Hmm..För mycket bakpulver månne??




Nä nu ska nog jag hoppa in och poppa lite music i duschen och sedan landa i sängen framför någon bra film!
Imorn ska jag försöka kliva upp tidigt för en prommis och göra dagen lång!
Ringa blomman ska jag också göra å se om hon lever fortfarande!

Gooodnaajt änd sliiip taaajt!!
Kisses ♥






-"Men, ni kan ju inte elda upp glas?!"
-"Jodå, allt smälter!!.........så småning om"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0