Au pair

Satt precis och kollade på bilder från massa olika människor som vart och jobbat som au pair i USA, det ser så himla härligt ut! Skulle verkligen vilja åka iväg ett år och jobba som de, but it takes some guts to do it!!
Är bäst att åka genom en förmedling, blir mycket enklare då så man kan fixa allt med försäkringar, studiebidrag till collage, visum osv. Ska boka tid till informationsmötet på hotell strand men de blir ju först efter nyår de bär av isf.
Stugor till vemdalen över nyår har jag kikat på också, finns många alternativ men man vill ju bo nära så man slipper ta taxi till skalet. Ska försöka samla ihop mitt crew till en playdate och höra vad dom tycker om mina förslag, lite svårt bara för de flesta jobbar och det är så olika arbetstider.
Nu väntar jag som vanligt på att mamma ska öka tempot lite så vi kommer ut på hurtprommisen! :)
Later..



Back..
Prommisen idag satt fint, var så rastlös och vaarmt var det!
Men nu har det gått 3 timmar sen vi var ute och gick så nu är jag rastlös igen, ska ta ett varv till men det är nog inte lika vamt den här gången så bäst man klär sig varmt:)
Kommer tillbaka sen och berättar hur skön prommisen var:)
Ciao



Back in business!
Promenaden var jätte jätte skön och inte ett dugg kallt, helt lagom men det var ju så jävla trååkigt att gå helt själv! Nu när det är höst så skymmer de ju så fort också se de finns inte mycket att titta på i mörkret förutom buskarna och asfalten som gatubelysningen lyser upp!!
Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta in Sex and the city!!

Natt natt ♥



image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0