Again..

Okej då blomman...då försöker vi igen då:P Hoppas det gått bra för dig för det har de inte gjort för mig haha!!
Men men bättre sent än aldrig..låt oss bara hoppas att jag är nog taggad den här gången och att min självdiciplin inte sviker :D
Längesen man träffade blomman nu föresten..hon jobbar ju och pluggar så mycket nu och har fullt upp så man kanske är tvungen att gå på hennes pass för att få träffa henne ;D

Idag sov jag också för länge..fyfy!!
men när jag väl kom upp ur sängen så gick jag iaf en prommis med mammsen.
Sen har jag fyllt i en massa papper om hugo som ska ändras, sen dona ja lite och rensa lite kläder.
Klockan 20 var ja ut på en kvälls prommis också, var inte så kallt ute så de var bara skönt!

Nu ska ja kolla på tv..sen duscha och sen marsch i säng!



Tjingeling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0