Sleep ffs!!

Sämst i världen måste jag iaf vara på att kunna somna!!
Gick och la mig för en timme sedan och titt...nu sitter jag här igen!!
klev först upp för att hämta en flaska vatten och då blev man pigg igen.
Ska ja måste kolla på en till astråkig film för att bli trött?!
Var faan håller John blund hus någonstans??
Som grädde på moset (konstigt uttryck by the way..) så ska jag upp klockan 6 imorn också och åka in till stan och träna, dvs om jag nu är vid medvetandet när väckarklockorna ringer..Har satt 3 larm på mobilen och till sist när de är för sent för att fortsätta snooza så ringer väckarklockan som står tvärs över rummet så man måste kliva upp för att slå av den..brukar vara sista räddningen för att inte försova mig!!
Går jag och lägger mig nu har jag 3½ timme på mig att somna...Weeii

Träningen idag gick ju bra iaf.. var lite irriterad men ibland är de bara bra för på blir jag ännu tjurigare och ger 110%
..Men imorn ska jag försöka att köra hårt utan att vara irriterad..så hoppas att ja vaknar på rätt sida imorgon, att solen lyser på mig och att ingen bror har tatt sista skvätten ur mjölken och ställt in den i kylen igen..Grr!!
Nu är de slut på gnället för nu ska ja göra ett nytt försök att somna :D

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0