Pjooooooooo..

Näära ögat, men hon överlevde iaf Meredith, satt som på nålar :D
Idag tog jag en prommis ute i blåsten, efter den så for jag in i duschen för att göra mig klar å möta Mattan på stan, Dee den jäveln orkade inte ;)
Provade iaf klänningen på Zara men den var finare på galgen så nu slipper jag iaf drömma om den mer :D
Efter shoppingrundan med Mattan som by the way slutade i en tröja och ett par jeans så bar det av till Step in för träning!  Kollade på Vänner på 5an samtidigt så tiden bara flöög iväg och poff så hade det redan gått e timme!
Som vanligt så var jag ute i från step in i sista minuten för att hinna med 20.15 bussen för att inte missa Greys kl 21.00..Viktigt viktigt:) Vid busshållsplatsen så hittade jag iaf en tjuga..weeii haha ;D

Imorgon så åker jag nog in och tränar runt 15 om jag inte hinner träna med blomman innan!
Efter träningen så plockar iaf Dee upp mig i stan..vi ska åka och kika på Saras nya vovve, har bara sett kort på honom än men han var huuuur söööt som helst!!! :)

Nu är de nära till Sex and the city!!
Å just ja..ska ägna en tanke till Dee också som sliter på jobbet till kl 06 imööra...din stackare!! ;)
..Nu ropar soffan på mig...adjöss :)




image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0