Fizzy water..

Beep beep beep..
Väckarklockan ringde och lika förvånad som alltid blir jag eftersom jag tyckte ju att jag somnade för 2 sekudner sen!
Åkte in med 6.40 bussen till step in där det blev solarium och gym!
Efter det så gick jag upp till sidsjön, tog mig ett varv runt och sen tillbaka ner till stan för att ta bussen hem igen!
Innan bussen gick hann jag springa in på ica och köpa bubbelvatten:) Goott var det eftersom jag hade glömt vattenflaskan hemma..otippat ;P
men..dom hade varken ramlösa, vishy eller loka..Föör dååligt!!
Jag fick nöja mig med bonaqua päron..
Slängde mig på soffan när jag kom hem, men baara skit på tvn den här tiden..Capish, våra bästa år och sånt skit!!
Tacka vet ja Greys..men de är ju långt kvar tills dess, får roa mig med något annat så länge!

Tjingeling♥


image175

Såhär härligt väder var det imorse vid little sidelake :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0