Disappointed..

Uppdateringsbilder..





Jag, Sandra och Maria var och kikade på saras sötovovve på torsdagen..
På fredagen var det som vanligt fredagsfika och på kvällen kollade jag och Mattan på film hemma hos mig..
Lördagen blev utgång..O´learys och stadshuset..blev en viss besvikelse innan krogen..men jag lät inte det förstöra kvällen så jag maria och sebbe var kungar i baren istället..haha ;)
Tur man hade blomman med sig ;P
Idag har jag inte gjort många knop..vaknade med jordens huvudvärk..men jag vara bara glad över att jag inte mådde kräk!!
Nu ska jag lägga mig i soffan och imorn bär det av mot helex för att träna aset av sig efter denna hemska kalorifyllda helg haha ;D

Sleep tight everybody!!


Just ja...Green devil är inget jag rekomenderar ;)
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0