Blame it on me

Tjohoo :)
Idag klev jag upp klockan 6 för att äta frukost med mamma och åka med henne in till stan när jag skulle träna så slapp jag åka själv! Gick bra att träna, var ovanligt taggad med tanke på att klockan bara var 07.00!
Lyssnade på Akons låt Blame it on me också, så skön låt...synd bara att jag är så bra på att spela sönder låtar väldigt fort:) Kom också på att Yves Larock - Rise up är en peppande låt på träning, ett tipps..Dvs om man inte spelat sönder den redan ;D
Kom precis hem nu och blev lite rastlös, är ju bara skit på tvn den här tiden på dygnet också!!
Den här veckan har gått väldigt fort än så länge, imorn är det fredag vilket betyder fredagsfika.
Nu ska jag duscha jag...hej sålänge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0