Bad luck

Imorse tog jag mig upp kl 06.00 trott eller ej!
Självklart så glömmer jag hälften av alla grejer när jag skulle åka in och träna, bla träningskortet men det gick ju iaf att ordna. Hade ju tänkt sola efter träningen också men de kunde jag ju glömma eftersom jag också glömde både bankomatkortet och pengar!! Sooopa!!
Men men...huvudsaken är väl att jag tog mig upp för att träna..var ju de som var tanken så jag får väl vara glad över att jag kom iväg iaf!!
I veckan hade jag och blomman tänkt åka och simma också, får se när vi kan pricka in de!
Imorgon ska jag göra ett nytt försök att komma ihåg att få med mig allt till träningen, inklusive pengar så jag kan få sola nångång!
Väckarklockan ringer lika tidigt imorn så bäst man börjar locka på john blund!..men först sex and the city ;D

Goodnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0