Another day and calorie passes by..

Var ett tag sen sist..
Har inte hänt särskilt mycket men de är väl bästa man uppdaterar sig lite så blomman har nått att läsa haha ;P
Skaffat mig kort på gymet har jag iaf gjort igen..saknaden blev för stor haha..Den här gången blev det Step in istället för Ego!
I måndags så invigde jag och blomman mitt kort på step in, gick på bandet 45min och sen så guida hon mig genom puls spinning:)
Efter workouten så gav maria mig en åktur i Evo8an..hej va de gick! Wrooom...Ptssch ;) Drog om några killar som trodde de hade en chans gjorde vi också haha..men tji fick dom, det tog nog hårt men dom kommer nog över de;P
Efter vi roat oss med det så var det tid för mig att åka hem.
Imorgon ska jag träffa Sandra och Matilda i stan, träna en timme och sen blir det en mysstund på Waynes!
Dagen efter det så är de fredag och då blir det så klart fredagslunchning:) Åker först in och tränar med Maria och Sebbe, duschar och gör mig klar hos Maria och sen skuttar vi ner på stan när Sebbe är klar med sitt pass och duschat och gjort sig klart supersnabbt sådär som bara killar kan göra ;P
Inför helgen finns det inga planer ännu..förutom att det Icke blir någon utgång! Blir nog filmkväll med Dee ist!
Inge kalorisvepning här inte haha...måste föresten kolla upp hur många kalorier det egentligen är i en öl..mer än man tror antar jag :P
Ska försöka hitta nått vettigt svar på de tills nästa gång, nu är de sängen för mig..för längesen egentligen!!
Ska upp kl 6.15 och ta 6.40 bussen till step in..huua va tidigt...tror jag får sova en skvätt på bussen också :D
Sömntabletter är nog nått att fundera på.. Lyllo skalman som somnar hela tiden!!

Godnatt!!



Jobbig fakta :D

Ett glas rödvin (12%): 108 kcal

Ett glas vitt vin (10%): 107 kcal

En stor stark (40 cl): 188 kcal

En flaska cider 33 cl (4,5%) 215 kcal




Känns som att jag kommer ha en del att ta igen efter nyår ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0