Something special..

Trallalala...
Träning imorse..
Hem och tog en powernap..
Vakna och var rastlös..
Surrade med Sandradee..
Nu ska ja blir det strax en dusch!!


Hela den här veckan har gått himla fort, härlig men snabb!
Fredagen Bestod av nykterhet, jag och Andreas åkte upp till Sara och hälsade på tjejerna som satt och förfestade!
På lördagen var de träning, efter det dusch medans kockarna fixade middagen.
Var tänkt att det skulle bli utgång också men vi blev kvar hos Aandreas...kanske var lika bra de ;D
Vinet slank ner som rinnande vatten..och ÄNDÅ så mådde jag huur bra som helst med tanke på vinintaget;) Klockan 9 så var Sandra pigg som en lärka och då får ingen fortsätta sova inte..då är det bara att kliva upp :)

Frukost åt vi framför tvn..slappade..duschade och sedan så ringde jag och väckte tjejerna också och träffades på stan för att äta bakislunch!

 

 

 

Nä nu blire duschen och ikväll en prommis runt sidsjön med Andreas!!

Tjingeling! <3






Just ja...de hände något fruktansvärt i söndags!! Jag missade reprisen av desperate houswifes!!! Crap "#¤%&/(


Kommentarer
Postat av: michaela

men jag har den inspelad på datorn!;P

2007-11-16 @ 19:16:11
URL: http://jennymichaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0