Only 40 days left, the countdown has begun..

Dagen kändes ganska lång idag med tanke på att jag sov till kl 12, då blev de en sen frukost och tv tittande och sedan kom Dee och hälsade på! Det blev ett försök till kaffekokning som slutade i ett misslyckande...smakade med andra ord skit!! Tacka vet jag teee!! ;) Blev iaf en massa härligt skitsnack om allt möjligt och sedan åkte jag med henne till bussen mot staden! På väg till stepin så råkade jag gena genom H&M..vilket jag inte skulle gjort för de blev en dyr genväg..men lite oskyldig shoping har väl ingen dött av ;P
När jag väl kommit fram till stepin så stod ju blomman i receptionen å då blir de av nån konstig anledning aldrig mycket till träning.. Får ta igen de nästa gång ;D
Men nu är det sängdags iaf..ska borsta tänderna nu och sen ringa Dee och dra ur henne lite news, jag dör ju snart av nyfikenhet :D



Gooodie niiightiee!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0