Mission whovalley!

Från och med imorgon börjar uppdrag vemdalen!! Good luck till oss!!
Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka duscha innan jag lägger mig...det lutar åt att det blir en iaf, så mycket skönare att krypa ner i sängen nyduschad och kolla på film tills john blund kommer!
Helgen var lugn, igår blev det bowling..Jag, Sandradee, Andreas, Jocke, Janrobbin, Petter och Jesse! Jag förlorade och Sandradee hon bara rulla fram strikes hela tiden den skitungen!..Men det var väl kul ändå, får skylla på mintuun;P
Idag var vi och bytte däck på andreas bil..eller jag och jag det var väl snarare han som bytte däck och jag var assistent haha..men nu har jag nog lärt mig nått nytt ;P
Efter det så bar det av hem till pappa på "farsdagsmiddag"..han fick en flaska rödvin av mig, det är ett säkert kort som man vet kommer uppskattas:)
Efter all mat och efterrätt så drog vi ut på en kvällsprommis, så nu kan man väl kanske lägga sig med någorlunda bra samvete;)

Nu är det mission långdusch iaf och sedan bumms i säng!!


Goodnight ♥





Snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0