Crazy, crazy nights ;)

Lördagen...vad ska man säga?! haha!!
Tror att det blev en liter vin för mycket, men jag och blomman hade hur kul som helst iaf..av de jag kommer ihåg iaf;P Var först hemma hos henne och poppa gamla godingar så man fick en massa flash backs från gooda tider, vi gick in på stadshuset och hoppa till Takida, dansade och sjöng:) Kan hända att man blev en smula för onykter och kan möjligtvist också gjort bort sig en skvätt men de bjuder jag på för jag hade kul ändå :P
Natten slutade på Max med andreas jocke och nå fler boys, Jag och Andreas kom hem klockan 05.30 kom vi hem..hur gick de till? :D

Nu är det sängen för mig iaf!



Tjingeling♥
Kan bjuda på några bilder från lördagens tok också..efter att blomman godkänt dom förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0