Finally..

ÄÄÄNTLIGEN..
så är jag klar med alla julklappar!! Var på stan idag och köpte alla, känns skönt att ha det gjort!
Idag var jag på blommans lunchpass, kändes skönt att spinna till de riktigt så man vakna till liv!!
Råkade köpa en julklapp till mig själv upp i all julhandel också, en svart tubklänning:)
Efter stan blev det en prommis och sedan åkte jag hem..
Nu sitter jag och inväntar Desperate houswifes, saknar greys anatomy på onsdagarna!
Imorgon hade jag tänkte försöka komma iväg till gymmet och efter det så ska jag klippa Dee innan hon börjar jobba kl 18.00!
Nu är det bara 10 minuter kvar tills det börjar så nu ska jag hoppa ner och fixa lite teeee:)
Goodbye!











Bara 6 dagar kvar tills tomten kommer

Kommentarer
Postat av: maria

haha fan du räknar ju ner till allt :P

2007-12-18 @ 23:06:48
Postat av: michaela

va de vart väl inge Desperate igår??:O

2007-12-19 @ 11:13:44
URL: http://jennymichaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0