13 days left :)

Hohoho :)
Idag var vi i birsta jag och andreas..kika lite hit och dit och jag kom fram till att jag har fan mycket att stå i den kommande veckan...gällande julklappar alltså!!
Pratade med Dee förut och bestämde en playdate imorn för lite välbehövlig julklappshopping!!
Har många idéer nu så hoppas jag hittar allt imorn så jag blir klar nån gång!
Ikväll såg jag en film med mammsen också..en skräckis, läskig men rätt så bra faktiskt! På andra sidan hette den nog!
Weeeeiii..nu är det bara 13 dagar kvar tills det bär av till vemdalen...skoooooj!!! :)


Idag hände nått hemsk, när vi skulle åka hem så körde vi över en gubbe som skulle gå över vägen. Han var gammal och gick med käpp och levde nog på lånad tid! Pang boom lät de i bilen när vi körde på honom..fast vi körde inte ööver honom..utan på..så han blev inte platt...bara lite blåslagen.
Han låg på backen och kunde inte resa sig upp..han bröt nog ryggen eller nått stackarn!
Vi fick iaf ringa ambulansen som fick komma och hämta honom! Dom packa upp gubben på båren och gav honom morfin. Vi fick följa med till sjukhuset och sitta i väntrummet tills hans gumma kom dit!¨

...Nä nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att Andreas kommer och hämtar mig..och nä vi körde inte över nån gubbe idag!


Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Maria

men ditt cp!! jag gick verkligen på det där:P

2007-12-17 @ 16:00:45
Postat av: Smulan

Hahahaha ja visste väl de..just därför;P

2007-12-18 @ 13:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0