Think after before

Hej hej hemskt mycket hej!
Dagen började med att Dee väckte mig kl 11.30 så då var det bara att hoppa upp eftersom vi skulle till Ikea och sedan stan. Jag skulle ju egentligen inte köpa någonting och ändå slutade det med fyra tunga kassar hem.
En vinterkappa, ett par skor och 2st påsar från bolaget...det var nog dom som vägde :P

Igår åkte jag hem till mamma efter saxen och klippte av mig rätt mycket hår..de var skönt att få lite liv i det igen, sen åkte jag in till stan och träffade Maria, Sebbe och Lotti på 1891s fik, det blev en sväng på stan och sedan passade jag på att åka hem med pappa efter jobbet. Den kvällen var jag pappa och hugo och plockade lingon tro de eller ej hahaha..Hugo kom på att han gillade blåbär också så han åt tills han var alldeles lila om tungan haha:)

När Dee skulle åka till jobbet träffade jag Henrik och Peter så vi gick till O´learys och käkade..fast min middag var läskande och kallas annars för Päroncider..mumms det var inte igår...smakade typ som gatufesten!
Efter det åkte jag hem till pappa och har vart hemma sen dess. Skönt att vara ensam, alla är på nån kräftskiva så jag vred på högsta volym och gick runt och greja lite för mig själv..sen kom blomman förbi en sväng och hälsade på..pratade om hur cp vi är och att vi måste styra upp de...hejja oss haha ;P..nä dedär fixar vi!!
Efter att blomman åkt så kom mitt nästa besök...och nä de kom ingen karl då heller :P men Dee kom iaf och gjorde mig sällskap..sen skulle hon hem och äta och nu sitter jag här som en nörd och skriver i bloggen som jag aldrig hade trott jag skulle börja med men sedär...Men blomman tjatar ju så mycket så vad gör man inte haha ;)

Imorn åker jag till Sollefteå med en kompis till en stuga med en massa andra smurfar...Skratta, grilla och dricka öl och vin och bara vara...ska bli skönt...dock inte söndagen..huva då kommer jag tycka synd om mig själv!!
Ska fan packa med vinterjacka och mössa för de är fan vinterkallt ute nu Usch!!!

Nä nu ska jag ta en väldigt varm dusch och sen lägga mig i sängen och glo på en film..jag tror det blir katten Gustaf :P

Sleeep tight everybody!!
Toodles ;D


Kommentarer
Postat av: maria

Bra där sandra, fortsätt skriv :)

2007-09-03 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0