New record:)

Hallelåja!
Den här dagen har varit hur skön som helst!!
Strålande väder, över 20 grader. Svenska nationella uppsatsen idag gick väl ganska bra, skönt att ha den överstökad nu! Efter de så var jag på stan med sandra, sara och maria och sen åkte jag hem och solade på baksidan i bikini:) Blev tom bruun:)
Efter de så cyklade jag 2 långa mil, nytt rekord blev de också;)..weeii va duktig ja är:) Cyklade till farmor och hettsade lite med lilleman så han fick springa av sig lite..sen bar det av hem igen till essvik och nu är de kvällen!
Kommer somna som en stock ikväll, ska upp tidigt imorn och träna innan skolan så de är väl bäst att man lägger sig i tid så man inte är helt död imorn! Jag tror de ska bli fint väder imorn också så då ska ja lägga mig å mysa i solen och sen ta en likadan cykeltur som idag:)

Natt natt på er:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0