Blue sky

Dagen började tidigt, solsken med klarblå himmel var de första jag såg när jag vaknade..härligt!
Efter skolan åkte jag ut till farmor och la i båten, tomrodde lite också och låtsades att de var sommar.
Det första doppet för i vår får vänta ett litet tag till tror jag:)
Hettsade lite med vovven också..han gick i högvarv!
Sandra och Sara blev snart rastlösa, vi rodde i land och gick upp och fikade hos farmor innan det bar av hem.
Imorgon är det svenska nationella som jag ska roa mig med i 5 långa timmar.. usch!
Efter det så ska jag träffa Sandra, Sara och Maria på stan och flumma lite innan jag åker hem.
Efter stan blir det en 7km runda runt solberg..ska bli skönt!
Nu är de inte långt kvar tills sex and the city börjar..niice!!:)

Nightiii




Lillen på sjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0