Min lilla kompost

Idag vaknade vi 08.50, åt frukost och kollade på Nyhetsmorgon i sängen. Nu sitter vi i soffan men snart ska vi börja göra oss klar. Vi ska nämligen till bm idag, och Joline ska såklart få följa med och lyssna på lillasysters små hjärtslag. Hon gapar lika häpet varje gång. Sötproppen:) T slutar lite tidigare från jobbet så han kommer och hämtar oss om en timme. Vi får se vad vi hittar på efter vi varit där, kan ev bli en promenad med Joline i pulkan nu när det inte är lika kallt ute. Kom att tänka på det här om dagen, att vi har haft himla tur med Joline, hon är 10.5månad och har hittills aldrig varit sjuk. Ingen feber, förkylning eller nått! Peppar peppar! Nu sitter hon och gnager på mitt äpple som jag åt för en halvtimme sen haha, min lilla kompost:) Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0