Lördagen; Sol, pulka, gunga, mormor, middag och lördagsmys.

Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Idag fick jag min skinande sol precis som jag önskat mig, tack sol. Joline vaknade kl 08.20, drack vällingen mellan oss i sängen, nästa gång jag öppnade ögonen kl09.30 ligger hon och T och sover såhär. Vilket mys:) <3 Photobucket Pictures, Images and Photos Efter frukosten klädde vi på oss, pälsade på hjärtat och gav oss ut med pulkan. Efter det var vi även till lekparken så hon fick gunga lite, hon skrattade och skrattade. Sen kom det även dit en hund och då skrattade hon ännu mer! Joline ääälskar nämligen hundar! Sen åkte vi och handlade till kvällens middag, det blev fetaost&soltorkad tomat-kyckling med tagliatelle. Lika gott som vanligt, och så enkelt. När handlingen var gjord så var det 3h kvar tills vi skulle börja med middagen så vi passade på att åka ut till essvik och hälsa på mamma&håkan.. Och för att kika på deras nyrenoverade badrum. Sååå himla fint! Jag vill också flytta till hus nu, och ha ett lika fint badrum! Vi fikade där och Joline fick gunga i Ikeakassen med mammamormor..Haha hon var så söt när hon satt där i och skrattade:D Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Strax före 19 åkte vi hem för att sätta igång med maten. Medans T lagade middagen så gjorde jag efterrätten. Vi tänkte att vi skulle göra mintchoklad kakan som dom gjorde på "halv 8 hos mig" i veckan.. Triple chocolate dream! Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Imorgon så styr vi mot badhuset igen, Joline tycker ju så mycket om att plaska..och att skratta åt alla barn(?) Mamma och Håkan ska även dit med Alex och Oliver så det blir en fin söndag! Ska även försöka få med mig systemkameran så jag får några bra bilder också. Nä, nu är det dax att skära upp kakan, hoppas att den lever upp till sitt namn nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0