Nu börjar imorgon

Idag när vi åkte till birsta för att köpa damsugaren så var den såklart slut..så typiskt!
Vi hann iaf med att äta på Ikea, framkalla lite kort och köpa en överaskning till Joline..vi kunde inte låta bli:)

Om ni undrar vad jag gör vaken nu så har jag faktiskt inget bra svar på de, Tobbe och Joline somnade in kl 22.30!
Det är lätt hänt att man vänder på dygnet när man har en sömntuta till dotter - äpplet faller inte långt... :)
Vi vaknar kl 9 när Joline vill ha frukost på sängen, sen somnar vi om igen och vaknar runt 12..har vi inget planerat för dagen så kan vi gott ligga ett tag till..pratar lite en timme innan vi kliver upp också:)

Imorgon..eller ja, idag faktiskt, så ska jag och Joline promma ner på stan för att träffa Emms och Kasper!
Emma tyckte vi skulle ses på stan, sitta i solen, ta en fika, mysa, shoppa, äta glass och bara njuta av att vara mamma!
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, för det är precis det jag gör - Njuter!


Sötare än sockervadd, vad jag älskar dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0