V.40

Jepp, idag börjar v.40..hej å hå!

Igår packade jag o Tobbe ner en stor filt, åkte till CH, köpte med oss baguetter och åkte upp till norraberget och satte oss på kanten och mumsade lunch. Blå himmel, helt vindstilla och riktig vårsol. Såå härligt!


Sen åkte vi och gjorde lite ärenden, åkte till birsta för ovanlighetens skull:P
Klockan 18 var det ju dags för p-möte på allstar så jag, sara och saga träffades på barista för en kopp innan mötet började.
När klockan blev 20.30 kom T och plockade upp mig och iväg for vi på bio:) Det blev "Min låtsasfru". Helt okey film, 4/10!


Idag vaknade jag av att T åkte till jobbet kl 7 så jag klev upp o kollade på Vakna med the voice.
Lika bra att kliva upp när jag lyckats vända tillbaka på dygnet tänkte jag.
Nu blir det bara massa chill i soffan framför tvn med en kopp te tills T kommer hem från jobbet kl 12.
Då ska vi slappa lite till i soffan innan vi åker och hälsar på farmor, kanske vi äter middag där också.
Ooooch efter det åker vi vidare och hälsar på pappa o lisa för att spela nått spel som pappa gjort och pratat om så länge!

Imorgon ska jag till Emma o Kasper, vi ska mysa:)


1 vecka kvar nu, galet. Lovely, men helt galet!





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Glöm inte bort att vila mycket.Du behöver hur mycket ork som helst när Dagen D är inne

2011-03-02 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0