Less? Jag? Nää!

Vaaaaad händer?
Inget!
Börjar fundera på om jag verkligen är gravid.. näe, jag har nog bara blitt lite tjock för skoj skull!

Min nya teori är att det är mamma och lillebrors fel som åkte till thailand, klart hon vill vänta tills dom kommer hem.
Men jag ska nog lyckas locka ut henne innan dess.

Idag var vi hos bm igen och efter en hs så känns det faktiskt lite annorlunda.
Så nu är det nog inte långt kvar, hoppas jag.


Förhoppningsvis sista tjockisbilden!
V.41+1

 


7 mars: Malin
8 mars: ..........
9 mars: Jeanette
                            10 mars: Tobbe
♥ (Hans födelsedag)
11 mars: Farmor
12 mars: Pappa, Maria & Anna.O
13 mars: Lillebror & Emma
14 mars: Angela
15 mars: Moi   
16 mars: Lisa & Sandra
17 mars: Mamma
18 mars: Sara
21 mars: Agnes


Kommentarer
Postat av: DEE!

Hejja hejja! hon kommer nog inatt;) PUSSS!

2011-03-18 @ 14:21:20
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vi hoppas framför allt för din skull att det inte är så långt kvar men det är klart att vi alla längtar.

Kram på dej/er

2011-03-18 @ 15:24:14
Postat av: Lillebror

Tyvärr, blir inget av förns 26:e :D håll ut Joline!

2011-03-18 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0