Godmorgon!

Varför vaknar jag nu, 08.30? Jag vill ju sova längre!
Idag är det finväder så man måste ju hitta på något!
Får se vad det blir, jag vill åka och hämta utemöblerna till alltanen så det känns mer vårigt!
Men, nu blir det först en stor kopp te!


Just de, 2 nya till listan:)

♥Beräknat datum: 9 mars


7 mars: Malin
8 mars: ..........
9 mars: Jeanette
                            10 mars: Tobbe
♥ (Hans födelsedag)
11 mars: Farmor
12 mars: Pappa & Maria
13 mars: Lillebror & Emma
14 mars: ...........
15 mars: Moi   
16 mars: Lisa & Sandra
17 mars: Mamma



Kommentarer
Postat av: humli

Jag tror på den 13:e, så hon blir exakt 4 månader yngre än Kasper;)

2011-03-06 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0