Sovmorgon

Godmorgon! Jag och Joline ligger kvar i sängen, det är så tråkigt väder så då kan man dra sig lite extra! Vi hade ju tänkt ta en promenad med Dee idag vid kl 14 men då kommer det nog regna:( Nu har jag förresten fått mina mammapengar från fk, grattis - dom kom ju verkligen inte en dag för tidigt? Å just de, igår på bion köpte Tobbe chipps, karra o pepsi medans jag hade tagit med Loka och en grape - hur duktigt e inte de:p Det dög gott åt mig, även om det prasslade o smaskade i hela salongen.. Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Min lilla pyjamastjej ligger brevid och pratar, snart somnar vi om:)

Kommentarer
Postat av: Ems

Vilken Mys dag! Å vilken söt liten tjej ni har!;)

2011-07-15 @ 14:20:01
URL: http://minbebis.com/blogg/skattkistan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0