Snart har familjen semester:)

Hoho! Ny vecka, veckorna går fort! Längtar tills på fredag, då börjar Tobbes semester. 3 härliga veckor kommer vi ha då! Ska nog åka iväg på nått mys också. Å vet ni vad, nu har vi äntligen en ny bil! Jättefin är den! Ska visa när T strax kommer hem från jobbet. Blev ju perfekt till semestern när vi vill fara bort en sväng! Idag kommer Milla hit och hälsar på oss, ska bli så roligt att träffa henne! Blir så sällan nu när hon bor i Sthlm. Hon måste ju träffa Joline också, sist var i påsk och hon har blivit så stor sen dess!:) Efter besöket åker jag och T och handlar, får se om vi hinner ta en sväng ut till pappa också! Just ja, jag har ju glömt att uppdatera er om hur det gått sen mitt nyttiga liv börja;p Det går bra kan jag meddela, men det är fortfarande en del kilon kvar från graviditeten som ska bort! Imorgon har det gått en månad sedan start så då ska det vägas, spännande;) Photobucket Pictures, Images and Photos Vi har varit hos mamma/mormor:) Photobucket Pictures, Images and Photos Och hon gillar inte kameran;p

Kommentarer
Postat av: sandradeee

Du är så duktig :)btw så sitter Joline på min kyl! finaste kortet ever :)

2011-07-11 @ 22:25:51
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0