Biomys

Igårkväll tog jag, Joline och Tobbe en långprommis, nästan 2h var vi ute o gick! Det var så skönt och lagom svalt ute. Nu är jag iaf strax klar med det mesta som går att förbereda innan dopet. Sen ska bara allt bakas kvällen innan. Hoppas hoppas hoppas det blir fint väder nu! Vi funderar på bio ikväll, men ska man se baksmällan 2? eller pirates of the caribbran 3? Morbror ville så gärna ha Joline en stund, så då passar det ju perfekt att han får gosa med Joline medans jag och Tobbe får gå på biomys!:) Nä nu tittar solen fram så jag ska sätta mig på balkongen medans <3 sover!:) Photobucket Pictures, Images and Photos Såhär sover man vidare efter frukost när det är ljust ute, sötaste <3 i världen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0