Syjunta?

Idag var vi ju upp till norra och avnjöt en kycklingsallad i solen, underbart!
Efter det vidare för handling till middag och sedan hem för att hämta täcken och påslakan o åka till sandra♥
Varför konka med täcken? Jo för här skulle det sys!
Jag sydde om alla dumma mått som ikea vill ha på sina täcken för att man bara ska kunna ha deras påslakan.
Så jag sydde om det ena täcket till vagnmåttet 70*80 så det passade mitt och mammas gamla påslakan som e sååå fint och som jag ogärna vill sätta saxen i!
Sedan sydde vi ett nytt bäddset av tyget jag och Tobbe köpte på stan idag, Olsssons tyger för övrigt..
Och det blev ju hiiimlans fint, varför köpa när man kan få det precis som man ha det?:p
Vi fick en ny hobby kan man säga... VuxenTantpoäng?

Tadaaa!



Wiiii jag vann på min traderaauktion ikväll också, tänk va glad man kan bli..känns som jag vunnit en tävling varje gång!
Vad det blev får ni se när den kommer!


Förresten, Sandra hade bakat en kladdkaka idag..med bitar av vit choklad. Den var dödligt god kan jag lova!



Nu blir det en kopp chai framför tvn!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: blomman

ååh vad duktigt du är som syr och grejar:)

2011-02-10 @ 03:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0