Check!

Imorgon är T ledig, ääntligen! Så tråkigt å gå hemma själv!
Jag gissar på att det blir en tripp till birsta, de gillar vi:)

Förresten så har vi nästan allt till lillan nu, bara småplock kvar.
På tal om de så hitta jag en lista, har snart bockat av allt av alla miljoner saker.. men slutet på listan e inte klar.. behövs verkligen allt?

° Näsdroppar för spädbarn
° Panodil, stolpiller för spädbarn
° Febertermometer
° Inotynol
° Puder
° Bephanten 
° Kräm mot torr hud
° Idomin
° Barnolja
° Xylocain 

Jag vet ju inte ens vad hälften är för något o ännu mindre uttala...



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej

Jag tror inte allt behövs på en gång går att köpa eftersom man ser att det behövs

2011-02-22 @ 07:34:32
Postat av: therese

Dom 4 första var nog de enda på listan vi hade köpt innan..och badolja kanske. Man får ju en väska med lite kul i på bb också:)

Men har du köpt en näsfrida? Kan vara bra att ha:)

2011-02-22 @ 10:09:51
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: Humle

Ojj :p

2011-02-22 @ 10:31:23
URL: http://respirato.blogg.se/
Postat av: Jessica

Termometer och Inotyol säger jag, du kommer inte klara dig utan Inotyol, tro mig ;) hihi! Panodil tror jag inte man får ändvända innan bebisen väger 5 kg, så ja får du en väldigt stor bebis kan det ju vara bra att ha! Lycka till!

2011-02-24 @ 10:13:05
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0