Inget särskilt

Hoho, nattugglan här!
Jag har så tråkigt när Tobbe och Joline bara sover;P
Jag har precis beställt hem en massa grejer, hoppas på att de kommer innan helgen!
Iiiih det ska bli så roligt, jag har skaffat mig en ny hobby nämligen.
Vad det är tänker jag inte avslöja förrän jag kommit igång med den:P


Joline gjorde sin första minitripp igår, vi hade tråkigt så vi åkte till Härnösand och glodde lite!
Det gick jättebra, åka bil är det bästa hon vet!
Sen sist så har såklart Joline fått en massa mer grejer, lagom bortskämd tjej.

Bla ett HelloKitty babygym (..som hon önskat sig) ;P
En rosa höstoverall...Lisa har köpnojja framförhållning :D
En "Om mig"-boken, från hello kitty. såklart.
Napphållare
Nalle
Klänning och strumpbyxor från Milla
En mysdress och klädset från mamma
..för att nämna en del.

Påsken blev för övrigt huur lyckat som helst!
Superfint väder, spel, middag, kubb och kvällsgrillning vid vattnet - mysigt!
Vi sov över ute i stugan och åkte hem på söndag eftermiddag.
Joline trivdes också bra där ute, hon fick ju tom ett eget påskägg!


Igårkväll badade hon igen, det var lika uppskattat som vanligt!:)







Superskönt att sova till ljudet av rinnande vatten...gillas av en mamma som gillar långdusch! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig blogg du har :)

2011-04-28 @ 16:26:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0