Nattuggla

Det är läggdax men jag kan inte somna.
Ligger i soffan och kollar på en sjuk serie, en brittiska serie. Typiskt brittisk "humor".
Idag var jag och T på stan en sväng, hittade inte de jag letade efter men jag hann iaf uträtta massa andra ärenden..och T bytte till vinterdäck så han fick ju några vettiga saker gjorda han med. Sådär på en söndag.
Kvällen spenderades framför tvn med 21filmen på 3an!

Imorgon ska jag göra ett nytt försök att hitta den perfekta jackan.
Fryser ju 24 7 när jag inte ens har någon värme i lägenheten.
Hyresvärden ringde förra veckan och sa att dom skulle fixa men ännu ingen värme!
Återstår att se imorgon om jag hittar min jacka eller ej:)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0