Damdaradam

Tro det eller ej men idag var jag och kolla på Tobbes match, med lite tjat från Lotta visslerligen men ändå.. ;P
Det blev jag, Louise, Lotta med lilla Leon och Mia med ännu mindre Olle!
Matchen vann dom såklart, grattis till er..wihoo och allt sånt ;P

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för ännu en jobbkväll..på allstar!
Förresten, inte nu på månag men nästa så ska jag och T på visning.. en 3a på fridhemsgatan..så då får vi (jag) nära till Sandra också.weeii:D

Sötaste Leon och Lotta


Och lilla Olle söt som socker..han var trött:)





Ååå e de ingen som vill låna ut en liten goskotte till mig? ;P 


Kommentarer
Postat av: Humlii

Du får väl skaffa en egen sweetie;)

2010-03-14 @ 11:29:17
Postat av: Frank

woho! ja då får vi väldans nära till varandra

;)

2010-03-14 @ 16:54:59
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0