Hellooo!

Ny dag, härligt!
Igår hade jag storfrämmande, mamma och håkan var här.
Jag bjöd på 3-rätters middag och det blev så bra! Pjoh ;D
Kl 22 åkte Håkan för att jobba, skulle jag också ha gjort men jag lyckades byta bort mitt pass så jag kunde tillbringa resten av kvällen med mami. Jag träffas dom så sällan när man flyttat och jobbar så mycket.
Jag och mami var iaf kvar hos mig efter middagen, surrade och drack vin.
Runt 00.30 gick vi ner och satt oss på invitos uteservering och drack rosé, så mysigt!
Jag kom hem kl 03.30, somnade kl 05 och ändå vaknade jag strax före 10 idag. Konstigt!
Nu har man ju hela dagen framför sig så man kan göra nått av den, känns skönt eftersom jag ska jobba ikväll.

Det är så tråkigt och blåsigt väder idag så vi tänkte åka ut till birsta, kika runt, käka lunch, hitta nått fint kanske? :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, Tuss ska med han också.








Blomman och angela e utomlands, så orättvist! ;P
Jag vill ha en alanya reunion!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0