Vaakna dåå

Heey heey hallååoo!!
Idag vaknade jag som vanligt alltför tidigt för mitt eget bästa..speciellt när jag ska jobba nattt. Klockan 08.25 slog sandra upp ögonen.
Tidigare i veckan så har jag vaknat samma tid, efter att ha försökt somna om tusen ggr innan och till slut ger upp.
Trötter han sover på som vanligt han, renoveringen i lägenheten brevid är fortfarande i full gång och dom borrar, bankar, slår och svär..men T han bara sover han, heelt ostörd.
Detta leder ju till att jag till slut blir väldigt uttråkad och rastlös. Jag ligger först i soffan en timme och kollar på tv för mig själv..till slut blir tv-shopsreklamerna bara fler och fler och jag klarar inte mer. Dax att väcka tröttmössan tänker jag. Men..först går jag och öppnar fönstret, de va ju sånt härligt väder ute..jag lutar mig ut med armbågarna på kanten och njuter av den varma solen som glittrar i snön. Snön ja.. Det låg fullt med snö på fönsterbläcken och sandra får en lysande idé. Som ska få Mr trötter att vakna.
Jag samlar ihop lite snö...kramar till en boll..och PLOFFS!! :D HAAA va roligt det var!! Jag vek mig av skratt när jag såg minen på en minst sagt förvånade T som nu försökte få bort all snö.
Det var inte ömsesidigt.



Även idag tog vi vara på solen och promenerade runt stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0