Marisa Miller

Kan inte  sova, har som vanligt vänt på dygnet. Igen. Så här sitter jag.. ne jag halvligger i soffan framför tvn med te i handen och min lilla dator på kaggen ;D
Inväntar såklart favvoprogramet Vakna med the voice som börjar om 20min. 06.30-09.00.

Idag ska jag och T på stan och kika runt lite, har lovat att inte shoppa nått på hela Februari månad..får se hur det går(?)
Men titta får man väl? ..Kanske prova?.. kanske bara köpa nått litet?..Ett oskyldigt litet linne kanske? Schh!
Efter det så ska jag träffa Sara för en kvällsfika på Waynes, trevligt trevligt!
Efter det går jag hem, byter om, och släpar ner mig själv ner till ego.. fast har jag fått i mig Kaffe på Waynes så hoppar jag nog dit. Jämfota!


Såg att Marisa Miller var gäst på Ellen Degeneres show nyss, hon är bla modell för Victorias secret.
Damn she´s hot!





Näää
 man kanske skulle ta och gå till gymet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0