Here we go again..

Jaha då var det fredag igen, veckorna går så himla fort!
Jag startade min dag som vanligt. Vaknade kl 06.50, klev upp, slog på tvn, gjorde i ordning gröt samt te, drog med mig täcket o kudden och bäddade ner mig i soffan lagomt i tid för Vakna med the voice som börjar kl 07 på fredagar. Allt e alltså som vanligt.
Klockan 11.00 kände jag mig redo att gå till ego för att få hurtigheterna överstökade.


Nu e jag bara hemma och kollar på tv, funderar på om jag ska ta en powernap så jag orkar jobba inatt.
Förhoppningsvis hinner T komma hit en stund efter sitt jobb innan jag måste iväg till mitt.
Åå just ja på måndag får jag mitt protein, med smak av hallon&skogsbär..Mummsss!


Snart fyller lilla mami år, måste komma på nån bra present♥


Sprayad 3ggr och redo för tävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0