Yrhöna!

Det ska bli mitt nya namn, med tankspridd i andranamn!
Har förutom allt annat glömt bort att lägga upp bilder på hur vi fått det i lägenheten..
Ska knäppa kort och lägga upp såfort jag jobbat klart mina mördarpass.
Det blev samma som förra veckan, dag&natt hela helgen fast denna gång blir det måndagen också.
På tisdag har jag 1 dag ledigt, så himla skönt de ska bli..men den känns långt borta just nu.
T och jag hade hoppats på att komma iväg till sthlm över dagen..men det är bla vädret som avgör och det ser ju inte så värst lovande ut just nu.
Nu ska jag slänga i mig resten av lunchen och sen ut och jobba igen!
Hoppas på att komma hem snabbt efteråt så jag kan få varje minut till min powernap innan nattjobbet!

Later!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! Nämen va roligt, när ska du ha? Känner igen dig!

Kram

2010-12-20 @ 15:58:10
URL: http://annasara.net
Postat av: Sandra

Bf 9/3..tider går fort :)

2010-12-20 @ 16:06:35
Postat av: Anna

Är samma för mig, började v8 som med Elis och håller i sig fortfarande. Med Elis kräktes jag till vecka 20! Sedan mådde jag illa länge efter det. Fick diagnosen hyperemesis då, vet ej om de är samma nu. Är hemskt jobbigt och jag lider med alla som mår såhär, man får aldrig riktigt njuta..

Hur mår du nu? :)

2010-12-20 @ 16:22:52
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0