It´s a ....

Girl!
Världens sötaste lilla tjej ligger där inne.

Helt sjukt vilka bilder man kan se på bebisen, så detaljerat!
Det var många timmar i snöyran dit och hem men det var vart varenda öre!
Med oss hem fick vi en skiva med över 50 bilder och filmklipp!
Jag undrar vad hon ligger och tänker på när hon småler för sig själv titt som tätt!:)


Ska lägga upp bilder så fort jag fört över dom till min dator!:)
Vill ju såklart visa alla nu men de blir svårt utan cdläsare..
Dock fick vi även ett svartvitt kort utskrivet men jag har heller inte sladden till kameran så jag kan knäppa på det och sen lägga upp. Så..
Jag  knäppte på kortet med webbkameran istället och det syns ju knappt, men alltid nått tills jag får in de riktiga bilderna:)


En tjurig liten tjej innan smilet kom fram:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kul att det blev precis som farmor ville. Efter 2 pojkar som bonus barnbarn blir det super med ett eget o en tjej. Kram på er.

2010-12-21 @ 23:57:42
Postat av: Dee

ÅH! va söööött :) nu är det inte långt kvar!!! spännande! :) ringer dig ikväll! pusspusss

2010-12-22 @ 13:43:41
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: therese

då hade ni inte behövt måla om då ;) hehe.. Grattis till tösen=)

2010-12-22 @ 20:57:27
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: Jill

GRATTIS Bettan, inte visste ju jag att du väntar en liten flicka :D Guuuud va kuuul för er!! =) Puss o kram från Doris!

2010-12-29 @ 10:41:13
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0