Viiin

Aaa, nu dricker jag vin..sög precis ur dom sista dropparna.
Antar att man e lagomt tjusigt röd om tänderna nu!
Lagade middagen idag ja, kyckling med fullkornsris och currysås. Mycket gott!
Idag var jag på stan från 12.30 till 18.00 med karran och aggan...så jag tänkte att jag gått tillräckligt mycket för att förtjäna en utgång haha;) Nu ska jag traska borta bort till karran mfl som förfestar och firar robin som fyller 22 idag. Jag e så seg så jag kommer lite sent:D
Aaaa men ha de så bra då så så uppdaterar jag imorn och berättar hur fantastiskt bra jag mår..elle?!
Hope so!
Ska man be en bön innan man lägger sig kansle så kanske gud skonar en från en fruktansvärd baksmälla..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0