<3

Finally!
Idag fick jag äntligen träffa min älskling, min favorit!
Som du har varit saknad, inget har varit sig likt utan dig! Vardagen blir lixom inte densamma..har saknat hur du väcker mig om mornarna och står ut med mitt eviga snoozande när jag är trött!
Jag har nu varit utan dig i nästan 3 veckor..21 dagar som har kännts som tusen!
När jag åkte och hämtade dig idag så var du dig lik men du får aldrig lämna mig igen!
Nu ligger jag i soffan med dig i min famn, nu får vi äntligen vara med varandra hela dagarna...vi har mycke förlorad tid att ta igen tillsammans. Jag ska ta med dig överallt och alltid ha dig vid min sida.
Du är bara min och jag älskar dig!




































You make my day, Tender rose sony ericsson c905♥ ;)






Kommentarer
Postat av: Lisan

haha!! du är härlig du sessan!!

2009-09-18 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0