The ugly truth

Tjooo!
Har precis vart på bio med lilla Michaela, vi såg The ugly truth.
Den var helt okey men kanske ingen biofilm, mer en film man hyr en hemmakväll.
Men vi ville bara hitta på nånting och hinna träffas en snabbis eftersom hon kom idag på eftermidagen och är här över helgen men jag åker ju imorgon på förmiddagen. Det var ju lite trist att det blev en kort date men bättre det än ingen alls! Vi ska ju ta tag i det där och styra upp äventyr i oktober:)
Nu är det iallafall nära, om 11 timmar bär det av mot Västerås för SM.
Ska bli hur kul som helst att titta på henne när hon tävlar, den här gången blir det inte lika enkelt, har sett några av dom och det är ruggig konkurrens! Men jag tror på henne..vad jag ska hejja!!:)
Hon har slitit så himla hårt så jag hoppas på att hon kommer låångt!
Jag ska knäppa en massa massa kort!
Vi kommer var där fredag - söndag och bor på plaza mitt i stan, där alla som tävlar kommer att bo.
På dagarna när det inte är tävling, när hon e på invägning osv så tänkte jag ta mig an staden för lite shopping;)
Nu ska jag packa det sista!
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0